- Studijní oddělení a Infocentrum - úřední hodiny dle rozpisu na stránkách PEF.
- Provoz knihovny (sledujte aktuální informace zde).
- Studenti mají povinnost oznámit pozitivní test na COVID-19, případně karanténu, prostřednictvím ČZU dotazníku a e-mailem studijnímu oddělení fakulty.
- Je povinné nosit roušky ve vnitřních prostorách PEF.
- Osoby s příznaky respiračních onemocnění mají zákaz vstupu do budovy fakulty.
- Vzniklé dotazy, připomínky nebo pochvaly nejefektivněji a nejrychleji vyřešíte prostřednictvím formuláře PEF online - dotazy a připomínky k výuce.
Prioritou je pro nás rychlé a efektivní řešení vzniklých problémů. Proto je důležité správné cílení vašich dotazů:
- Pro řešení případných problémů v konkrétním studovaném předmětu či při zpracování Bakalářské/Diplomové práce prvotně oslovte pedagoga, který vás učí (je zapsaný ve vašem rozvrhu, v zadání BP/DP). V případě, že by delší dobu nereagoval, obraťte se na vedoucího příslušné katedry.
- Pokud budete potřebovat radu z oblasti studijního procesu, obraťte se na svou studijní referentku (dle vašeho programu/oboru, ročníku a formy studia). Pokud by delší dobu nereagovala na vaši opakovanou urgenci, obraťte se na vedoucí Studijního oddělení.
- Teprve pokud se vám touto cestou problém vyřešit nepodaří, obracejte se na příslušnou studijní proděkanku dle stupně vašeho studia (bakalářské, magisterské).
- Pokud potřebujete řešit problém se svým studijním pobytem v zahraničí, či jste zahraničním studentem na anglicky vyučovaných programech, obracejte se na Oddělení mezinárodních vztahů, v případě přetrvávajících problémů pak na příslušného proděkana.
- Pokud potřebujete řešit problém s ubytováním, obracejte se na vedoucího provozu příslušných kolejí, v případě přetrvávajícího problému kontaktujte Ředitelství kolejí a menz.
- Při řešení problému v oblasti IT (připojení, přihlašování apod.) se obracejte na Helpdesk případně na Odbor informačních a komunikačních technologií ČZU (OIKT).