-
Studijní oddělení PEF bude od 26. 10. 2020 až do odvolání fungovat výhradně v on-line režimu. Studenti musí své studijní záležitosti řešit e-mailem s příslušnou studijní referentkou. Infocentrum SO PEF je vyhrazeno v úředních hodinách pro telefonické dotazy obecného charakteru. Ve výjimečných případech lze po předchozí domluvě termínu kontaktně vydat diplom či potvrzení o studiu.
- Od 23. 10. 2020 je vstup do všech budov v areálu ČZU možný pouze na studentské či zaměstnanecké karty.
- Na základě usnesení vlády ČR č. 1022 ze dne 12. 10. 2020 se na celém území našeho státu zakazuje osobní přítomnost studentů na výuce při studiu na vysoké škole a účastníků kurzů celoživotního vzdělávání, a to do 1. 11. 2020. Proto se i nadále bude pokračovat ve výuce kompletně formou on-line přenosů výuky podle platného rozvrhu a s využíváním všech relevantních metod e-learningu. Plánované kontaktní aktivity (např. laboratorní práce, terénní cvičení a exkurze) budou posunuty do doby, kdy to podmínky dovolí.
- Dále v reakci na usnesení vlády č. 1022 z 12. 10. 2020 je ČZU nucena přestat poskytovat ubytování studentům, kteří mají na území ČR jiné bydliště, s výjimkou studentů, jimž byla vládou uložena pracovní povinnost podle krizového zákona (tj. zákon č. 240/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů). S ohledem na výše uvedené usnesení vlády tedy neplatí zákaz ubytování pro zahraniční studenty.
- S platností od pondělí 12. 10. 2020 je omezen provoz knihovny (sledujte aktuální informace zde) a nejsou povoleny ani osobní konzultace s pedagogy. Ke kontaktu s vyučujícími využívejte elektronické formy komunikace – především univerzitní e-maily a také platformy LMS Moodle, MS Teams, Google Meet. Také vyučující s vámi budou těmito cestami komunikovat a dále tak vést a organizovat výuku.
- Všechny formy studia (prezenční studium, kombinované studium, celoživotní vzdělávání) přešly od 29. 9. 2020 na distanční (on-line) formu výuky, viz Nařízení Hygienické stanice hlavního města Prahy č. 12/2020.
- Vzniklé dotazy, připomínky nebo pochvaly nejefektivněji a nejrychleji vyřešíte prostřednictvím formuláře PEF online - dotazy a připomínky k výuce.
- Distanční forma výuky bude probíhat dle stanovených rozvrhů.
- Od 10. 9. 2020 je povinné nosit roušky ve vnitřních prostorách PEF.
- Provoz PEF se řídí aktuální situací v Praze a ČR a Rozhodnutím rektora č. 1/2021, Rozhodnutím rektora č. 31/2020, Nařízením děkana č. 13/2020 a Nařizením děkana č. 28/2020.
- Studenti mají povinnost oznámit pozitivní test na COVID-19, případně karanténu, prostřednictvím ČZU dotazníku a emailem studijnímu oddělení fakulty.
- Osoby s příznaky respiračních onemocnění mají zákaz vstupu do budovy fakulty.
- Promoce, které se měly konat ve dnech 12. - 18. 10. 2020 jsou odloženy na jarní období 2021.
- Absolventi si mohou vyzvedávat diplomy od 21. 9. 2020 u příslušné studijní referentky.
- Imatrikulace nastupujících studentů PEF ČZU v Praze je zrušena z důvodu zhoršující se epidemiologické situace v ČR.
Prioritou je pro nás rychlé a efektivní řešení vzniklých problémů. Proto je důležité správné cílení vašich dotazů:
- Pro řešení případných problémů v konkrétním studovaném předmětu či při zpracování Bakalářské/Diplomové práce prvotně oslovte pedagoga, který vás učí (je zapsaný ve vašem rozvrhu, v zadání BP/DP). V případě, že by delší dobu nereagoval, obraťte se na vedoucího příslušné katedry.
- Pokud budete potřebovat radu z oblasti studijního procesu, obraťte se na svou studijní referentku (dle vašeho programu/oboru, ročníku a formy studia). Pokud by delší dobu nereagovala na vaši opakovanou urgenci, obraťte se na vedoucí Studijního oddělení.
- Teprve pokud se vám touto cestou problém vyřešit nepodaří, obracejte se na příslušnou studijní proděkanku dle stupně vašeho studia (bakalářské, magisterské).
- Pokud potřebujete řešit problém se svým studijním pobytem v zahraničí, či jste zahraničním studentem na anglicky vyučovaných programech, obracejte se na Oddělení mezinárodních vztahů, v případě přetrvávajících problémů pak na příslušného proděkana.
- Pokud potřebujete řešit problém s ubytováním, obracejte se na vedoucího provozu příslušných kolejí, v případě přetrvávajícího problému kontaktujte Ředitelství kolejí a menz.
- Při řešení problému v oblasti IT (připojení, přihlašování apod.) se obracejte na Helpdesk případně na Odbor informačních a komunikačních technologií ČZU (OIKT).